Nu börjar jag ledsna faktiskt!

Var är min bebis?? Jo, den är bara min. För nu har jag gått här i 10 månader och väntat och hållit mig borta från vin och goda ostar, har inte kunnat ha mina jeans på 8 månader och nu har jag varvat mellan 5 plagg de senaste veckorna för nu sitter inte ens mammajeansen bekvämt längre.
Och slemproppen började släppa i fredags och jag har molvärk och mycket sammandragningar men inget mer!! Jag blir GALEN!! Idag ska jag damma, dammsuga och ev torka golven hemma. Nu orkar jag inte vila längre utan ska försöka få igång det här!
Ni kan inte ana hur less jag är...
Men vad konstigt det kommer bli med en liten bebis igen! Fast mysigt så klart =) Då kommer vi ha två barn.. tvåbarns mamma. =D
Om vi ska prata lite trädgård, som det blivit ganska dåligt med här så har vi kommit så långt, eller kort, att vi satt några thujor som ska bli häck framför bilarna, jag har gjort i ordning ett stenparti och satt blå slingrande blommor nedanför altanen. Och just nu håller vi på och letar efter någon som säljer och kör hem matjord. Så vi kan så vår gräsmatta nångång. Men det kommer gå på runt 6000:- för det är så jäkla mycket yta. Och då har vi inte ens räknat med att så hela tomten. Långt i från...
Om det inte kommer någon bebis idag eller i natt ska jag fundera över att åka in till stan och köpa kryddväxter och jordgubbar att plantera. Och så har Vilmers tomater kommit upp ordentligt, så de måste nog också få lite mer plats snart.
I går var Vilmer ledig som vanligt och vi var ute och grejade på förmiddagen. Klockan 12 somnade han i pannkakan och sov 4 TIMMAR!! Grannarna kom hit vid 14.30 men han bara sov och sov. Det gick inte att få liv i honom. Men dom hann leka en liten stund iallafall. Med ballonger. Världens roligaste, och läskigaste leksak.. Jag är lite rädd för barn med ballonger. Särskilt när dom biter i dom.. Hu!
Nä nu ska jag bädda sängen och dammsuga.
Och kanske gräva upp gården, jogga en sväng, städa förrådet och måla taket?? Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0