Nu är det klart och betatt!

Sådär, nu har jag varit nere på stan hos mäklaren med Daniel och Stefan, som vi köper av. Han har super duper ordning på papper och har gjort en pärm åt oss med all info vi behöver, SAMT en CD med alla papper på, om de andra kulle komma bort! =) Så nu har jag nycklarna i väskan och vi är nu officiellt hus/villa ägare! (Här skulle man haft en fanfar)
Så nu måste jag/vi ta tag i försäkringar, köpa postlåda, anmäla hämtning av, och köpa soptunnor. Nu är det äntligen klart! Har svårt att tro det faktiskt.
Sen dök jag in på Ohlssons tyger och köpte ett innertyg till skötväskan som Carro ska få sy. Hon är grym på det verkar det som =) Kommer säkerligen bli toppen!
(Kolla in hennes grejor på CarolinaK.webblog.se)
Och sist så blev det lite mat till kvällen också. Det är sjukt tråkigt att handla mat. Och sjukt tungt också. Men ibland måste man ju handla lite mer än 1l mjölk och lite frukt liksom. Och då är det bara att se glad ut och köra in bilen genom bommen, in på gården och lasta ur, för att sedan köra ut och parkera på parkeringen. Detta innebär 6 in- och urstigningar ur bilen på mindre än 5 minuter, och lika många sammandragningar.. puh. Ska bli så skönt att parkera på gården och bara gå rakt in i huset i framtiden.
Får se om familjen Persson kommer förbi på middag i kväll. Så får kusinerna leka lite. Eller härja rättare sagt. Härja tills det tar tvärstopp och dom somnar där dom står.. =)
Nu ska ni få njuta av några bilder av vårt alldeles egna hus!
Chateau HanssonPersson


Här finner ni mig i sommar



Vägen till bryggan
Bryggan!

Härligt eller hur??


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååå, ja det var ett härligt hus. Tänk i sommar va najs...

Men då ska väl du sitta hemma inne i huset å amma? haha, nä, klart du inte ska :)



Men du, jag tror du måste uppdatera med lite bilder på din mage... Det är ju snart dags :)

Imorn kväll landar jag klockan 18. Jobbar du då? :)



Ha det så bra

Kram

2010-03-05 @ 17:52:04
Postat av: Camilla

Jättefint hus!! Blir nästan avis!! Vart ligger det??

2010-03-07 @ 12:37:43
Postat av: cissi

det ligger några km innan man svänger av mot Örsundsbro, neråt vattnet en bit. =)

2010-03-08 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0