Dags att vakna!

I dag blev det lite försening till dagis. Fattar inte varför Daniel znoozar. He can´t handle it! Skulle gått upp 5.50 men ställde om klockan till 6.15. Jag väckte honom 6.45. Vilmer hade druckit välling vid 5.30 efter en massa drömmaroc kiss i sängen, så honom behövde jag bara klä på så var det klart. Frukost får han på dagis. Dom blev väl bara nån halvtimme försenade så det spelar egentligen ingen roll.

Johan ligger på soffan. Han provjobbade på Svenssons igår och kom hem nångång i natt. Så jag ska väl äta frukost, duscha och ta mig ner på stan. Vet egentligen inte vad jag ska handla men det vore kul att strosa omkring lite i affärer. Ja det var ju det där med BH:s då. Tiden går så fort och när vi väl har börjat flytta så kommer det finnas risk för att jag glömmer bort sånt där. Så jag börjar reka redan idag.
Ikväll ska vi iallafall åka och köpa bilstol åt Vilmer. Hans är alldeles för liten, även om det står om den att den håller upp till 4 år. Det skulle jag vilja se!! På vägen hem från Dalarna fick Daniel sitta med handen under Vilmers rumpa för han sa att det gjorde ont. Han kan inte sträcka ut benen längre. Så nu ska han få en ny som man kan vända framåt när den tiden kommer, så får lillebror ta över den gamla.

Nu kurrar min mage nåt fruktansvärt så jag ska nog ge den nånting att jobba med. Innan jag svimmar av här...

Ha en bra dag!


Får nog bli en sådan här till grabben

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh vad mysigt att bara strosa runt på stan! Var väldigt länge sen jag gjorde det. Ska nog se till att göra det någon dag framåt vårkanten när lite snö försvunnit!



Ha en bra dag!

Kram

2010-03-02 @ 08:17:02
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0