Cred till mig..

..för att jag tagit mig genom byrån i hallen, och badrummet och städskåpet.. Det var mitt skräckjobb att göra inför flytten. Och jag tror att kanske 25% av innehållet i byrån var värt att spara. Inte klokt vad med skit ju. Har sedan varit förbi Apoteket med massa gamla mediciner, letat och hittat svarta galonbyxor till Vilmer, + ett par schyssta jeans. Han har alldeles för mycket mjukisar nu! Skönt, javisst, men jeansen är också mjuka och det ser så mycket bättre ut!
Sen så blev det IKEA och inköp av 3 st rullgardiner till våra sovrum, en magnetlist till köksknivarna, halkskydd till trappan, likaså barnlås till skåpet under diskbänken där vi har en dunk med reningsmedel för spillvattnet. Och så blev det en stor tvättkorg och två olika tyger som ska bli kuddar. Riktigt snygga, våriga tyger som ska dekorera kökssoffan! De passar bättre ihop i verkligheten än som det ser ut här dock..
Bilderna knyckta från ikea.se

Så vi får se om jag ska sy dem själv eller om Carro får nöjet. Hom gjorde ju ett sånt superjobb med skötväskan. Som blev så här:


Och där kom det med en mage på bild.

Och efter allt handlande så har jag hunnit sitta någon timma på balkongen i solens sken och klistrat in alla mina utklipp i min trädgårdsbok, så nu känns allting bra. Jag har koll på läget. Hade till och med tvätten som sällskap ute på balkongen =)
Wunderbar!!!
Nu är det dags att hämta lillen från dagis.

Ut och njut!

Kommentarer
Postat av: CarroK

Den ser ju ut att passa riktigt fint:) Glad att jag fick behålla tygbiten som blev kvar, tror den kanske kan bli en fin lampskärm!:) Bara att höra av dig om du behöver "hjälp" med kuddarna.

2010-03-09 @ 18:15:05
URL: http://carolinak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0