Jag är tillbaka!

Till alla er som följde min förra blogg (och alla er nya läsare så klart), då Vilmer föddes och vi blev en liten familj, så kommer här en uppföljare, lagom till son nummer 2 dimper ner hos oss, och vi flyttar in i vårt nya hus där det ska anläggas tomt och byggas upp ett hem för vår lilla familj.

En bit ut på vischan blir det, men vi tror, och hoppas att vi har rätt, när vi säger att vi längtar som sjutton och att det kommer bli helt UNDERBART att få bo där! Riktig livskvalitet när den är som bäst! Jag börjar vårt nya liv i huset med att gå hemma med havandeskapspenning som sedan övergår i mammaledighet, under åtminstone ett år!

Förstå vad jag ska njuta av den här sommaren! Ja, av våren och hösten också så klart. Ska försöka njuta av vintern också, men just nu vill jag aldrig mer ha vinter! Planerna för trädgården är i full gång!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

2010-02-16 @ 14:30:52
Postat av: Mamma Lena

Vilken mysig blogg det verkar bli.

2010-02-16 @ 14:32:23
Postat av: Pernilla

Nya huset på bilden antar jag? Jättefint!! När kommer bebisen?



Kram

2010-02-17 @ 09:32:55
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/
Postat av: Gittan, Lillvreta

Hej mitt lilla "gamla" dagbarn. Vad roligt att höra att Ni skall flytta ut på landet. Huset ser jättemysigt ut. Hörde att Ni får nära till sjövatten med mycket bad och lek för barnen. Jag vidarebefordrar trädgårdstidningar via Lena.

Kramisar Gittan

2010-02-20 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0