Jag är så mätt..

.. näst intill äcklad. Åt lite för mycket räkmacka. Klämde nämligen 3 st. Och jag som inte har någon vidare plats där inne egentligen, det är någon som tar upp mesta delen. Sen blev jag så sugen på Trocadero av någon anledning så en sån blev det att dricka till. Sen var det så fullt av räkor, lök, ägg och Trocadero att jag höll på att sprängas. Blev jätte trött men kunde inte ligga ner för då var det risk för att allt skulle leta sig upp igen...
Hade laddat upp med chips också, för det hör ju till Let´s Dance. Vilmer har lärt sig detta och ber om "bip" så fort han ser reklamen på TV, men han somnade redan kl 19. Så det blev inga chips, och inte så mycket Let´s Dance heller. Jag har tröttnat på det. Tål inte se Stefan Sauk sedan jag var med och jobbade på en teateruppsättning med honom (och Pippi Långstrump) i Dalarna. Där jag skulle sufflera åt honom och han betedde sig som nån jävla Guds gåva och ett riktigt svin. Nä, fy fasen säger jag..
Tacka vet jag trädgårds tidningar! Det är underhållning det.
Bläddrade i ett gammalt nummer jag fick av Birgitta, och det var ett riktigt super nummer! Känner att jag måste skaffa mig en bok som jag skrev förut, för att klistra in och notera alla de där idéerna man får rätt som det är. Likaså vilka blommor och växter jag ska plantera var. För efter att ha bläddrat igenom den tidningen blev tomten helt annorlunda i mitt huvud.
Måste nog rita upp hela tomten igen. Lika bra att använda all fritid man har nu till att göra sånt. För sen blir man ju med både hus, tomt och två barn.. Och då ska planeringen vara klar. Så att jag bara kan peka vart Daniel ska gräva alla gropar någonstans.. =)
Nä om man skulle bläddra i några fler tidningar innan man dukar under totalt. Får inte bli sent i kväll, måste vara laddad inför i morgon ju!
Här ska det bli grönsaksland, fruktträd, bärbuskar, rabarber, gungställning och en liten uteplats med murad grill


Och här blir det nog gräsmatta på rullar, rosor eller vildvin längs altanen och något fruktträd


Och snart har vi en sån här liten ÄLSKLING igen! Det gick upp för mig alldeles nyss!! LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie H

Såå underbart kort. Total tillit o kärlek.

2010-02-28 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0