för längesen jag skrev nu

men jag har varit så trött! Eller är så himla trött rättare sagt. Antar att graviditeten och flyttan tar ut sin rätt nu. Kaninte somna på kvällarna för att man har så mycket i huvudet, och sen blir manju väckt vid kl 6 varje morgon. Inte för att jag sulle kunna sova längre ändå för jag vrider mig i sängen hela nätterna och går på toa eler dricker vatten. Så när klockan närmar sigmorgon är jag så hungrig så jag måste gå upp och äta i alla fall. Ska verkligen försöka bocka av listan på "att göra" idag eller imorgon så att det bara är packningen kvar sen. Intemycket kvar på den nu, men jag är rädd att jag måste åka en sväng till till IKEA denna vecka. Vi behöver massa galgar och en bokhylla till Vilmer. När jag funderar närmare så får nog Daniel åka iväg nån kväll och handla det där.

Idag kommer mormor hem till mig och hjälper mig packa glas och köksgrejor. Jag tänkte nog baka bullar medans hon grejar med det. Måste ju ha lite fika att bjuda karlarna på under flytten. Och nåt att bjuda mormor på när vi tar fikapaus ute på balkongen i solens sken!
Det är ju för underbart att vi verkligen har så fint väder varje dag nu!! Man blir så lycklig! Hoppas verkligen att lördag blir likadan =) Och sedan alla följande dagar också, när jag är parkerad i vårt fina hus!

Försöker klämma i mig två stekta ägg, men det går så där.. Har ingen matlust direkt. Är väl p. g. a all info som snurrar i huvudet antar jag. Och Vilmer har någon period nu när han är aggressiv och grinig. Allting är "dumma dig", "dumma TV", "jag är arg" och allmänt gap och skrik. Vi är inte alls vana vid det så det gör en också trött! Trött att argumentera och diskutera varför man måste klä på sig och att det är kallt ute och så vidare.. Zzz..
Men idag är han på dagis och jag slutade jobba i går så det ska nog gå bra det här.

Nu måste jag nog sätta i gång med bullarna, så nånting blir gjort. Ska verkligen försöka resa mig ur stolen nu, snart...

Ha en härlig vår dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0