Snart blir det bebis!

Idag är det 1:a maj och vi är barnlösa denna helg. Vilmer åkte med mamma och pappa och resten av familjen ut till Gräsö. Så det är lite konstigt att inte behöva jaga, leka och se efter någon liten kille på några dagar. Man saknar honom OTROLIGT mycket när han är borta. Samtidigt som man försöker njuta av det också. Han har det iallafall toppen där ute med kusinen Mika och idolen morfar, och som sagt, alla andra!
Daniel jobbade heldag igår så när han kom hem åkte vi till Örsundsbro och köpte pizza. Väldigt god pizza! Sen åkte vi med grannarna till Wiks slott och gick fackeltåg till kasen och sjöng in våren. Väl hemma igen från regnet såg vi en film och sen stupade vi i säng båda två.
I dag skulle vi åka in till stan och köpa buskar till trädgården men Daniel har tjatat så länge om Barkarby Outlet, och att alla hans jeans är paj, så vi åkte dit istället. Jag köpte inget, han handlade för en massa pengar. Men å andra sidan var det hundra år sen han köpte kläder till sig själv och han sliter verkligen på sina grejor. Åtminstone när det gäller jeans..
Angående buskarna så finns de nog kvar i morgon också. Om vi inte fått åka till BB innan dess. Nu visar kroppen nämligen att det är på gång. Äntligen! I det här skedet med Vilmer tog det bara ett par dagar innan han var ute så nu börjar jag tillåta mig att se slutet på det här. Gud vad mysigt med en liten knodd!! Och väldans skönt att inte vara så tung längre!
Vi åt jättegod kolgrillad mat i Barkarby så middagen lär bli sen i kväll. Och så ska vi äta marängswiss till efterrätt och se Avatar som vi köpte på DVD i går. Hoppas vi hinner med alltihopa innan bebisen vill ut. Men det borde väl dröja lite längre än så...?
Nä nu ska jag vila mig på soffan en stund..
Håll tummarna nu!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ohhh, så spännande! Jag håller tummarna att bebben tittar ut snart =)

2010-05-02 @ 09:39:20
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0