Så i dag ska jag bara njuta..

Är helt ensam hela dagen och har ingen bil som bekant, så i dag ska jag bara sitta i solen och njuta. Vila mig eftersom jag inte suttit still på 5 dagar eller något. Känner av nån slags mol/mensvärk i ryggen så det är väl dags att vila. Somnade kl 20 med Vilmer i går och gick bara upp på toa för att sen lägga mig i min säng. Jag var helt slut! Så i dag är jag väl lite mer utvilad men känner mig mörbultad så det blir lugnt. Plocka lite hemma och vila mig bara.
Ett par kompisar fick sin lilla son igår eller i natt efter mycket besvär en längre tid så det känns ju så roligt!! Hoppas dom får det lugnt och mysigt nu! Så får vår småkillar leka i sommar! =)
Nä jag orkar inte skriva mer. Ska nog lägga mig och läsa Vi i villa =) som kom med posten i går. Nu har vi både soptunnor och fungerande postgång! Så det ska nog bli bra det här!
Bilder kommer så fort jag hittar sladden mellan kameran och datorn..
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0