Det luktar så gott!!!

Mina syltkakor är snart klara =). Klockan har ringt men jag gjorde dom modell större så dom får nog stå en stund till. Sen ska jag färga håret och duscha innan jag avnjuter dem. Okej, jag tar nog en för att prova direkt. Verkade bli dåligt med sol idag så jag planerade för en dag på soffan men nu ser det ut som att molnen ger sig av. i går satt jag nästan två timmar i en av solstolarna som följde med huset. Fick smörja in mig med solskydd till slut för solen tog riktigt ordentligt! Så förhoppningsvis kan jag sitta nån timma idag med =)
Stackars Daniel har så sjukt mycket att göra på sitt jobb. Han har jobbat över nästan varje dag den här veckan. Och några dagar förra veckan. I dag ska han dock hämta Vilmer senast 16.45 så då måste han åka vid fyra. I går kom han hem blek och såg verkligen helt färdig ut! Har aldrig sett honom så faktiskt... Tur att det snart är helg. Då får han koppla av med shopping. Vi ska köpa spade, kratta, vattenslang, skottkärra, jord, 15st thujor att göra häck av, sand till sandlådan och gräsfrön. Det är sånt vi gillar så det blir nog ett bra avbrott. För att inte tala om att gräva 15 gropar, då får han i alla fall ut aggressionerna. Om han har såna på lager. =)
Idag har jag en del bilder åt er. Bjuder på både påsk, Heidis 30 års kalas och lite bilder från Fröviboda. Ska bege mig ut och fota lite när jag har ork, för nu är det blått i backarna här =) Igår plockade vi till och med vitsippor! Och gullvivorna var på god väg med knoppar också. Är det nåt jag är en sucker för så är det vårblommor.. Can´t help it.
nu blir det bilder!
Påskharen kom förbi med korgen
Äntligen snask!
Och bubblor!
Heidi fyller 30 och då träffar man morbror & kusinerna =)
Och Mika så klart!
30 åringen =)
Av oss fick hon en korg med vin, Body Shop grejor, presentkort på kläder och smink
Mika gick och glänste med sitt nya halsband =)
morfar/farfar med kusinerna
Nu blommar det i Fröviboda
Ser inte mycket ut för världen just nu
Spjälsäng på plats! Dock obäddad än så länge


Nu ska jag ta mig en syltkaka och sedan färga utväxten i håret så man slipper skämmas!! Sen får vi se vad dagen bjuder på =)
Simma lugnt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack så mycket för de roliga grejerna i korgen! Presentkorten kommer snart omvandlas till vårkläder och puder! Vilka fina bilder från kalaset! Kramikram!

2010-04-17 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0