Ännu ett år.

Födelsedag i dag.
Men det är ju knappast något att bli exalterad över längre.. Detta år går man ju bara och väntar på bebis, och ju äldre man blir desto mindre grej blir det att fylla år. Fick blommor och choklad av killarna igår när de kom hem. Annars blir det kalas först på lördag. Och kanske middag ute på fredag kväll. Så paketen lyser nog med sin frånvaro i dag. Tyvärr..
Tänkte att det skulle passa att åka till BB på söndag vid lunchtid faktiskt. Jag orkar inte åka in på nattetid! Blir så krångligt med Vilmer, då måste vi rycka upp honom ur sängen.. Ja det är ju lite svårt att påverka hur som helst. Men i natt hade jag ont i mage och rygg och nu gör ryggen ont, som mensvärk ungefär. Men värk kan man ju ha några veckor innan så det är väl inget att hetsa upp sig över.
I dag ska jag till barnmorskan kl 16 och sedan hämta Vilmer på dagis. Innan dess ska jag köpa gympadojjor åt honom som han kan ha på dagis, och här hemma när han rumlar omkring. Han behöver brallor också så jag får väl spana efter det med.
Själv kanske jag har tur att få en födelsedags check från Body Shop, som man får som klubbmedlem när man har födelsedag, och ska i så fall köpa en parfym till mig själv. Vill egentligen ha Viktor & Rolfs Flowerbomb, men den kostar över 650:- på Arlandas Taxfree så jag vet inte vad den kostar i stan.
Annars om någon funderar på att ge mig något så kan ni alltid köpa en weekendresa nånstans, eller en Spa övernattning eller något annat lyxigt.
Eller kanske en bebis?! För då kan jag äntligen börja drömma om mina "vanliga" kläder. Är trött på att gå omkring i antingen svarta tajts eller grå jeans nu. Det får fasicken vara dags snart!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Lena

Grattis gumman!

2010-04-21 @ 09:10:18
Postat av: Issa

Grattis pa fodelsedagen!!!!!

Hoppas lillen kommer ut som pressent!!

Puss!

2010-04-21 @ 10:54:33
URL: http://ajsabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0